niedziela, 29 stycznia 2017

Αν το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες υγεια

Αργοί ρυθμοί στην ανάγνωση και τη γραφή.

Πρόκειταικυρίως για διαταραχή της δυσλεξίας. Χαρακτηριστικό αυτού του συμπτώματος είναι ότι τα παιδιά συλλαβίζουν πολύ, έχουν εξαιρετικά αργό ρυθμό ανάγνωσης και σκέφτονται πολύ για να διαβάσουν ή να ολοκληρώσουν μια λέξη.

Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής.
Το παιδί παρουσιάζει δυσκολία συγκέντρωσης και προσήλωσης σε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή ακόμα και σ’ ένα παιχνίδι για πολλή ώρα ενώ μπορεί να μην σας ακούει ή να μην είναι πρόθυμο ν’ ακολουθήσει τις οδηγίες που του δίνετε.
Προβλήματα μνήμης
Όπως επισημαίνει ο κ. Καραμπατζιάκης το παιδί μπορεί να εμφανίσει σημαντική αδυναμία στη μνήμη. Μάλιστα, περισσότερο επηρεάζεται η ακουστική και η λεκτική μνήμη και λιγότερο η οπτική.

Δυσκολία στον προσδιορισμό του χρόνου
Σύμφωνα με τον κ. Καραμπατζιάκη, ένα παιδί που δεν μπορεί στην ηλικία των έξι ετών να κατονομάσει τις ημέρες της εβδομάδας, τους μήνες και τις εποχές του χρόνου είναι πιθανό να παρουσιάσει μαθησιακές δυσκολίες.

Λανθασμένη αντίληψη του χώρου
Αντίστοιχα, η λανθασμένη αντίληψη του χώρου είναι ένα ακόμα σημάδι. Το παιδί μπερδεύει το πάνω με το κάτω, και την αριστερή με τη δεξιά μεριά ενώ δεν είναι σε θέση να περιγράψει μια διαδρομή.
Προβλήματα στην όραση ή την ακοή
Μειωμένη οπτική οξύτητα ή προβλήματα στην ακοή μπορεί επίσης να σχετίζονται με την ύπαρξη κάποιας μαθησιακής δυσκολίας.

Πεσμένη ψυχολογία

Ακόμα και οι ψυχολογικοί λόγοι μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τις επιδόσεις του παιδιού στο σχολείου. Αν είναι άκεφο, βάζει εύκολα τα κλάματα και φαίνεται αδιάφορο σ’ αυτά που του λέμε, τότε πιθανώς να το απασχολεί κάτι άλλο.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz